silve dan white

silve dan white
onagadori

SELAMAT DATANG


H/p En IRWAN 0175588949(WhatsApp)

Khamis, 21 Jun 2012

=IKAN GUPPY

video
GUPPY Albino american white red ribbon fin

video
 GUPPY Golden red tuxedo ribbon fin

Selasa, 19 Jun 2012

=IKAN GUPPY




MALE GUPPY ALBINO AMERICAN WHITE RED RIBBON FIN

FEMAIL GUPPY ALBINO AMERICAN WHITE RED RIBBON FIN

 MALE  GOLDEN RED TUXEDO RIBBON FIN

 FIMALE GOLDEN RED TUXEDO RIBBON FIN



Selasa, 5 Jun 2012

= AYAM ONAGADORI

GO TO THAI
INDUK
INDUK 3
INDUK 2
INDUK

=TELUR

telur onaga/telur cemani
contoh 
Salam penah tengok x telur ayam..haaaa mesti la penah kan ok .Tapi yang peliknya kali ni adalah telur ayam ni adalah hasil daripada penjantan induk (onagadori) yang ada kat m.i.h ..pelik kan mcm mana ayan jantan boleh betelur itulah kekuasaanNya..Dan telur ni masih disimpan  untuk tatapan disebabkan x da telur kuning..ok tunggu antry yang seterusnya kucing exotic kat mata dia..Macam dah lari tajuk pulak dari ayam ke haiwan lain xpe layan je.Sebenarnya tahun ni ja banyak benda macam biasa tapi pelik berlaku di m.i.h farm serta m.i.h sendiri ok lah guna bahasa ibonda ni ramai pulak yang x paham nanti... tgu  antry yang seterusnya.

=AYAM BERTAJI 2(EXOTIC)

bahagian sisi SI KUNING
Taji kanan
Taji kiri
Ayam bertaji dua hem..jarang-jarang di dengar dan sangat EXOTIC.Sebenarnya sebelum ni x perasan pun tentang taji yang ada kat kaki si kunig ni..tapi setelah dia berumur 7 bulan baru perasan itu pon sebab anak pak asan lalu kat sebelah dia..ayam ni hasil kacukan diantara ayam sabung betina yang ada kat m.i.h dengan ayam kampung jantan yang selalu datang berkunjung di kawasan rumah ni..hasil perhubungan yang tak direstu ini terhasil si kuning ni. Ingat nak di potong aje buat kari berempahkan allagapas .tapi sayang pulak sebab dia ada ciri-ciri EXOTIC.so simpan je la buat tatapan