silve dan white

silve dan white
onagadori

SELAMAT DATANG


H/p En IRWAN 0175588949(WhatsApp)

Ahad, 8 Julai 2012

=BELUT ALBINO

video


 .LUNCH TIME
7 hari sekali makan dan penjagaan air tak susah mana pun kotor je tukar  letak air paip huu senang kan.makanan pulak tak susah nak cari seperti katak ,cacing tanah,belalang,cengkerik,cicak,lipan,ridek dan anak ikan.senang bukan!!!sekarang belut ini sudah dijual kapada en.arun seorang pengumpul haiwan exotic.memang kena degan jiwa beliaw laa..  beliau juga pakar bermain dengan king kobra huu bukan calang orang ni ..belut ok laa lagi nak main..menurut beliau belut ini adalah betina .ciri2 yang menonjol adalah dikepala agak pendek berbanding belut jantan dan beliau juga mempunyai 3 ekor lagi yang belut albino tapi jantan daaa dan dibawa masuk dari semenanjung  memang teruk laa kena belut ni haa.di M.I.H FARM dah tak da yang sempat tegok live memang bess tapi kalau nak tengok live boleh la ke batu cave..en arun ni ada mini zoo kat dalam tu ..salah satu tempat yang perlu anda kunjunggi dan pelajari tentang haiwan dan agama masyarakat india yang ada di malaysia..apa pun selamat menonton video dari tukang karut hanya di M.I.H FARM.